guu vilken bra penna..!

igår tackade jag ja till att fortsätta här i vår. idag frågar ja mig själv varför.
det är ju inte alltid det är så här jävla tråkigt som idag, men just nu är det riktigt jävla totalsegt.
men man får väl hitta de där små, roliga sakerna... typ som att vara extra trevlig mot budkillarna. mitt mål just nu är att samla på mig så många pennor som möjligt. jag är uppe i en...

/la flör dela receptiåne aka petra


ps. jag har fett hår och skulle vilja ha min beyond snygga keps på mig, men det får jag tydligen inte. ds

Kommentarer
Postat av: b

jag får ffs inte ha mina egna kläder så du kna ju bara hålla käften!

2007-12-04 @ 19:09:33
Postat av: löve

jag ÄLSKAR utseendet på bloggen!!! så skåne :D hahahahahahahahahaha i sommar kickar vi fetfest!

2007-12-04 @ 19:42:43
Postat av: ms halsont

när kommer alla blogg inlägg om moi?!

2007-12-04 @ 20:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback