i love my body

jag har hittat det ultimata klädesplagget:

image111
BODYN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

så total på alla sätt och vis. grymt snyggt, om du har rätt kropp (jag har så jävla rätt kropp), ingen glipa mellan tröjan och byxan (var iofs längesen man hade glipa, men vissa människor borde verkligen anamma bodyn..uaaak nu fick jag värsta flashbacken från skolan, en viss person hade såna jäävla lovehandles. okej, man ska inte va den men jag orkar fan inte med folk som trycker upp sina bristningar i mitt fejs) och den sitter alltid på plats.

det enda negativa är väl då man ska på toa. det blir liiiite krångligt. men wtf, om man ska pissa är det ju bara att dra den åt sidan, och skita kan jag ändå inte göra om jag har bråttom eller är någon annanstans än hemma så då gör det inget att det tar lite tid.

jag har tre bodys, varav en måste bytas. köpte den utan att prova, ja jag får ibland för mig att jag är en small. men när jag kom hem och provade bodyn insåg jag att min murra inte kommer må så bra om jag inte byter till en större storlek.
en ihoptryckt fitta är inte en glad fitta.

en annan grej är ju att bodys är en sån grej jag aldrig skulle kunna köpa på second hand. det känns inte helt okej, typ som underkläder. synd då det finns grymt snygga... vad man däremot kan köpa second hand är pälsar. speciellt 2 för 400kr. tack du svaga människa! jag menar, det är skönt när säljaren prutar åt en då man inte är så bra på det själv.

pussi pussi!!
/p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback