com fucking jävla hem

jag är sjuk. men i morse var jag ändå på ett ganska gott humör, trots min sjukdom kunde jag se framemot en dag med förträfflig underhållning såsom Oprah, lyckochansen och TV-shop. jag bänkade upp med en god frukost och satte mig framför tv:n. men vad händer? vad fucking händer? MYRORNAS KRIG! det är vad jag ser... aaaah FUCK! alla sladdar sitter i men allt jag ser är fortfarande bara ett jävla brus!

okej... ingen fara. jag har ju fortfarande min kära dator med mitt kära internet. men H*RA! det funkar fan inte heller. JAG HATAR COM HEM!

det värsta är att man kan ju inte ringa o klaga heller. för tror ni telefonen funkar? NEJ! gaaah! hata!

okej, nu har jag fått utlopp för mitt hat. nu känns det bättre. dagen räddades av SATC-boxen och
Seinfeld-boxarna som min kära bror (jag vet att du läser) har lämnat kvar hemma.
 
/pete

ps. bella, varför skulle jag ha skrivit ett inlägg i ditt namn? alla vet ju att det är pga mig som vi har så många läsare, det vore ju bara dumt av mig om jag började skriva ditt namn i mina inlägg. att du inte kan stå för att du tycker den där jävla 7th heaven-snubben är snygg är ditt problem. men jag fattar inte varför du bloggar om det om du skäms så mkt. o du ska veta att jag kommer alltid vara din kompis, även om du har konstig smak. ds


Kommentarer
Postat av: Martin (din bror)

Ja det är klart att jag läser... Och tack för att jag blir omnämd i denna blogg, det värmer lite i mitt annars så kalla liv.

Petra jag tycker inte du ska vara elak mot isabell för hennes något vridna smak.. Att göra misstag är en viktig process i livet och förhoppningsvis så lär man sig även något av dem. Men jag förstår att det, som som god kamrat, är svårt att se på när någon som står en nära håller på att förlora allt vad vett och sans heter.

Mer visdomsord kommer nog senare (och jag känner att de nog borde gå till isabell) men nu så måste jag sluta. Ha det bra!

/Martin

PS. jag har inte glömt bort var jag kommer ifrån! Ds.

2007-02-23 @ 16:09:46
Postat av: jag

herre jösses vad mmkt svordomar du använder petrus...hora hit och fuck dit...give me a blow cock sucker!!!

2007-02-24 @ 04:18:10
Postat av: Anonym

någon som var inne i dimman? 04:18:10 kan det möjligtvis vara bella?

2007-02-24 @ 12:42:10
Postat av: Anonym

nej. var du så full i förrgår att du har glömt kvällens snuskiga citat....?

2007-02-25 @ 17:59:49
Postat av: petra

martin: vilka fina visdomsord du kommer med, du borde ju nästan ta o starta en egen blogg, dr kopp.

jag: nä LINDA! jag kommer ihåg... jag vet faktiskt inte vem det är som har kommenterat det där andra...

anonym: skriv ditt namn kära du, och det var inte bella som var inne i dimman 04:18:10...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback