inga problem

vafan håller jag på med? jag är fan alltid ute i sista stund. ska skicka in ett arbete om mindre än två timmar och har just nu skrivit typ en mening. och vad gör jag då? jo, jag bloggar. wtf?!?

men jag ska egentligen inte klaga, när jag har skickat in arbetet så är det typ helg ju...

vet inte varför men det saknas nåt
det är som att låtsas som det regnar i en hagelstorm
så jag borde väl va lycklig utan klagomål
för här finns ingenting att klaga på


såg förresten videon till inga problem idag. fett bra! synd att grabbarna ska ta en paus nu bara, eller det kanske är bra. dom kommer kanske tillbaka med ett ännu grymmare album än ÄR. om det nu går.

förresten, kan jag sluta med att inte ha stor bokstav i början av mina meningar? nope.

/peethaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: bellaochpetra

... mitt stora problem är att mina problem e så pass små att dom knappt räknas som problem, men dom gör lika ont för det, så sjung me...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback