Mr fart

idag är an dålig dag  och nu blev den fan sämre! min hund fes just PÅ mig! FUCK jag dööör!
helt alvarligt ni kan inte förstå vilken oas av fjärt det är här nu.

min praktik är ju inte den roligaste heller. halva dagen har bestått av modebloggande. hmm, o de jag har kommit fram till är att varenda jävla modeblogg e likadan den andra om inte precis tvärtom. ex:

- ohh, gud va det är snyggt med neon nagellack, brunt e so last year!
- shit brunt nagellack e så heet, jag kan inte förstå hur man kan ha så skrikiga färger...

MEN FFS! iDiOTS!

dagens händelse var när jag såg att det fanns en banan kvar i fruktskålen och jag skriker woohoo. (helt seriöst så gör jag de) hur glad kan man bli över en jävla banan?! ahh
jag känner att jag framstår som fett pessi nu, men de skiter ja i. så de så.

//bells

oliven
 Mr fart; Oliven

Kommentarer
Postat av: petra

aaaaahaha ja dör!! fyfan olivens fjärtar är fan inte att leka me! ahahaha

Postat av: MATILDA K

oliver är världens mest fulsöta.. hund?

2007-03-10 @ 16:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback