totalt ointressant

dagen började med att mobilens alarm ringde kl 08.00 men båda två snooozade till 08.58, bellas alarmsignal var salem al fakirs "good song", petra har ingen låt som alarm. Sedan gick jag (bella) upp och gick på toa, pisset var ganska mörkt pga vätskebrist. jag kissade i exakt 23 sekunder. jag ställde mig sedan i duschen och stod kvar där i 14 minuter och 47 sekunder. Håret tvättades med Herbal Essensies schampo och balsam. Luktar asgott! :) Jag gick sedan ner för att dressa mig, men först smorde jag in mitt ansikte. Jag har blivit jättetorr efter Trysilresan. Vilken förövrigt var askul! Backarna var grymma! Wöööö!
Krämen jag använde, använder och kommer alltid att använda är Locobase Reapir. Guld! Dressade mig, det blev ett par, av alla 6, cheap monday-jeans (de me hög midja), ett vitt baslinne och den dubbelknäppta svarta koftan från Stockhlm. Dags för frukost!
Jag kände att jag inte var på humör för att tillaga någon större frukost, stoppade därför in 1dl havregryn + 2 dl vatten i mikron. Till detta 1½ sked lingonsylt. Och mjölk, såklart ;)
Sedan var det dags för make-upen, men jag orkar inte ta den i detalj.
20 minuter innan bussresan mot Sickla köpkvarter begav jag mig ut på en promenad med min lilla hund Oliver. Den varade i cirka 12 minuter. När jag kom hem slängde jag in hunden, tog busskortet och gick ner 100 meter för att finally komma till Petra. Hon undrade om det var kallt, jag sa nej (vilket resulterade i ett jävla tjat om det kalla vädret resten av dagen).

Nu känner jag att bella har fått tagit en allför stor plats i den här bloggen, så nu tar jag, Petra över.
Jag köpte skor. 3 par. Billiga! Tyg införskaffades. Mcdonalds avverkades. Kyla kändes. Jolanda var även med i bilden. Bella ut ur bilden. En timmes massage. En kopp varm choklad på Cutney avnjöts. Hemfärd.
Dubbelavsnitt av Grey's anatomy.
Dagen är över.

Detta inlägg är inspirerat av vår käre lille vän X.

Vi avslutar med ett citat:

Carrie: Hi, I'd like a cheeseburger, please, a large fries and a Cosmopolitan.

Kommentarer
Postat av: linn o.

haha underbart! detaljer medaljer! haha för roligt alltso. förutom utelämnandet av smink-detaljerna!
va roligt att ni har SAF som ringsignal ;) gissa vart jag befinner mig imorn? mohahaha

e jag person X?

Postat av: bellaochpetra

näe du e tripple X.. moahaha

2007-02-07 @ 17:45:18
URL: http://sexandthekrusboda.blogg.se
Postat av: Ida

haha! ;D

2007-02-09 @ 19:07:58
Postat av: Lövet

va kul att ni har startat en blogg! ni två är för jäkla roliga asså..

2007-02-12 @ 16:45:02
URL: http://essemtrea.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback