184152-16

Hade tänkt att den här bloggen skulle bli fett spännande nu på lovet. Alla skulle avundas mitt underbara och händelserika liv. Jag skulle skriva om fest och galej. Men icke. Istället har jag legat på dödsbädden hela veckan. Eller okej, inte dödsbädden men det har fan varit nära. Eller okej, inte jättenära, men jag har i alla fall varit så sjuk att jag inte har kunnat göra annat än att sega här hemma.

 

Gaaah! Jag dör av tristess. Det enda jag gör är att sitta framför datorn, kolla på tv, äta och sova. Ååååh det är så tråååååååååkigt. Fan, jag blir typ asglad när jag ser att Martha är på TV. Okej att Martha är typ gud men man ska fan inte bli överlycklig bara för det, då är det illa. Fyfan vad patetisk jag är…

 

Detta blev nog den tråkigaste bloggen på år. Humm… okej jag får väl typ låtsas att jag har ett liv. Glöm det jag skrivit ovan, börja läs nu:

 Gaaaah! Jag hade så jävla kul igår! Träffade grymt trevliga och roliga människor! Ni kan inte fatta hur kul jag hade det! Lägger upp lite bilder från gårdagen här…Enjoy

184152-16
Bilder från
www.thecobrasnake.com och www.dirtydirtydancing.com 

Fan, nu blev jag om möjligt ännu mer patetisk, lägger upp bilder på främmande människor och skriver att jag festat med dem. Sorgligt. Jag skyller på feberyra.

 

/Jetra


Kommentarer
Postat av: linn o. AKA märta stewart

haha hörru Jetra, har du fortfarande den där sovsjukdomen?!
Martha ÄR Gud, no doubt about it. Fasen va längesen jag titta, hon tipsar alltid om roliga CRAAAFTS you can make yourself!

Postat av: petra

numera har även hosta, snor och feber lagts till...
Ja... man måste älska henne! numera kan man se henne på den ny kanalen 9an ..(ööh ja är inte sponsrad) :P

2007-03-02 @ 00:55:48
URL: http://sexandthekrusboda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback