okaj då

det är sånt tryck nu. alla vill att vi ska skriva mer. så då får jag väl se till att vi ger efter för trycket. vill ju inte tappa läsare...

helgen har bestått av min underbart goda middag i fredags. bella kunde tyvärr inte nå upp till samma nivå dagen efter... så vi fick se till att ta in resten av näringsbehovet på den gyllene fågeln.

i helgen har även en viss serietecknare ingått. vi köpte en skitsnygg tisha. nu med ett ännu snyggare backprint. tyvärr var boomboxen liiiiiiiite för dyr, annars hade jag köpt den oxå. tur att jag gjort en egen dåååå

/peeeete


Kommentarer
Postat av: bella

holy top 10!

Postat av: Anonym

åh har ni köpt en tisha ;)
btw bella, nu sitter jag här, framför MIN data!

jag såg massor med fina mopsar på vägen hem från skolan idag.....SATK freaks.

2007-03-20 @ 21:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback