ful fast med två L

ap, vi tar efter limpans uttryck. kanske för att det skulle kunna vara bland dom bättre! AP
petra ligger på golvet snart ska hon kräkas! idag har petra HAFT SKIva, flickebarnet svepte en tetra vin blev full som ett svin o nu ligger hon o svammlar på golvet! blogga full e underskattat!

o ja! de va tomas vi siterade i det absolut första inlägget!
måndagsdriken är fan slitnare än fredags ölen!!! så där va re sagt NÖJD?!


jAG SKa bege mig hemmåt nu för jag k0ommer oxå kräkas snart, o för övrigt så e de mina klasskamrater som ALLTID  är av! fy fan för dom kul för er om ni läser, men nejjjjj vi kom fram till att de e syskonen kopp o jag som läser så va fan fuck you you fucink  classmetes!! hahah avrättning

nog med tråkigheter o keffa människor tillbaks till petra, fröken har nog aldrig befunnit sig i ett mer onyktert tillstånd än idag!

nu e jag av, mern petra e på honj ska ringa sin 27 åring o kolla på sin city?1
 eller va fan de nu va 


anyway ciao puss o kram
//p&b

Kommentarer
Postat av: Ida

Ni är coola brudar! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback