slem

jag hade en tanke om att fakka ur på bellas skiva. eller ialla fall se på när hon gjorde det. dessa tankar blev det dock inget av. jag trodde att jag var stark nog att klara av alla dessa skivor. bellas skiva skulle lixom vara målspurten. tyvärr kom jag aldrig dit. jag snavade och vrickade foten vid näst sista kontrollen. jag fick bryta helt enkelt.

FUCK jag ville FAKKA ur. 

men idag har jag ju ett härligt fysikprov att se framemot. det ska jag hosta och feberyra mig igenom. lovely!

/petri

Kommentarer
Postat av: Martin (din bror)

nä du petra.. som sagt var.. om man ska kunna "formtoppa" så måste man redan ha en god grund att stå på.

2007-05-24 @ 15:59:18
Postat av: petra

fan...jag visste att du skulle hacka på mig. men du har väl inte varit en tillräkligt bra tränare helt enkelt...

Postat av: Martin (din bror)

inte? tänk efter... du tror inte det här är en viktig del i din utvecklingsfas? Ibland måste man komma till insikt själv, vissa vägar måste man gå själv, vissa berg kan bara du själv bestiga osv osv.
Det sorgliga är att du förlorade och det berodde helt och hållet på dig själv, på ditt arogganta förhållningssätt, din alltmer tilltagande narcissism som resulterade i en enfaldig hybris. Ditt uppgång och fall har jag medvetet låtit dig genomleva och det enbart i uppfostrande syfte, du lekte med krafter som du inte ens har sätt vidden av! Så min fråga till dig är; Vad har du lärt dig av detta?

2007-05-25 @ 22:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback