Top 3 kl 23.23 - Äckliga saker

Jag inför en ny grej på bloggen, en topplista. Jag inleder med...

Äckliga saker

1. Fästingar
   
Fan nu börjar dom komma fram. Man går upp på morgonen, lite småtrött sådär. O så känner man nåt under foten, man har klivit på något. Humm, va kan det va. Det man ser är typ så jävla vidrigt; en stor grå jävla fästing! Typ stor som en vindruva! Fyfan. Den kan inte ens ta sig fram för benen når inte ner till marken, nä den ligger bara där, helt fylld med blod och är bara uuuääääghh

2. Bruna bananer

Alla runt omkring mig verkar älska att äta skabbiga bananer. Man sitter helt lugnt i skolan... dumdidum... helt plötsligt kan man inte andas för en odör har lagt sig över hela klassrummet. Vänder sig om, ja då är det ju nån jävel som sitter där o käkar på en brun jävla banan. Jag hatar övermogna bananer. Jag spyr av dom. Sluta ät dom för fan!

3.
Varma säten på bussen/tuben
    
Detta är faktiskt ofrächt. Folk får tycka att jag är överkänslig men vafan... Tänk er, man kliver på bussen, sätter sig på en plats och vad känner man då om inte nån annans rövsvett! Det är nån jävel som har suttit och värmt upp sätet med sin äckliga kroppsvärme och framförallt sina jävla fjärtar! Fyfan för andra människor. Jag vill fan bestämma själv vems kroppsvärme jag ska ta del av!

//p

Kommentarer
Postat av: Tomas (din bror)

Nej Petra du får inte alls välja vems kroppsvärme du ska ta del av. Det är ett beslut jag, din andra bror, din far och din tilltänkta mans plånbok som bestämmer.

2007-05-09 @ 17:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback