den perfekta fyllan

just nu befinner den sig här, hos oss..

och var är vi då?? jo, hemma...


ojojoj vilken taxiresa då. PAPPA BETALAR!

hahah jag dör av garv... ekonoiska styreedel. 500 spänn extra. bella håll käften! detta tar vi inte upp! håll käften!!!!! HORA DU SKA DÖÖÖÖ! säg inte till min pappa att ja ska betala hemma! fitthopras! jag vill inte betaka hemma! dööö....

jag är fuller. fullllöööör"!!  "ja det där är så jävla bra, det där är så jävla skåne" (sa anna precis) mamma är dryg som fan mot bella just nu. min mamma är alltid drug

hej..
var är du?
vem är det?
var är du?
vem ÄR det?
mamma!!
hur fan skulle ja veta det?!

pluttis!!!

pudelhora!!!

tillsist vill jag bara tacka iraes, vår fina taxichaufför!

/P&B och även gästbloggaren la lööööövvvv

baconros

Kommentarer
Postat av: limpan

omoget med fylleblogg. gränsen går vid fyllesms.

Postat av: Anonym

för hon e ju mognare än oss. hennes killar dom e tjugofem för små killar på krogen dom slåss kommer in medans vi får gå hem, för hon e ju mognare än oss...

2007-11-20 @ 17:15:22
Postat av: linnolajnen

vadå, vem skrev d? haha.

2007-11-27 @ 00:50:56
URL: http://sirpas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback