hard work work

jag har fan inget o skriva men självklart drar jag upp bloggjäveln ändå. bara så att du min käre vän ska få läsa lite skit. mkt underhållande.MYCKET!
jaja igår vare jobb idag e re jobb just nu befinner jag mig på jobb nr 1 senare ikväll blire jobb nr 2.
jag kallar alla mina jobb jobbet utan att precisera vilket jobb jag menar o det hatar petra därför gör jag det! 
så när jag säger att en kund hos mig har gått ner 30 kilo tror petra den baconrosen att det är krönet jag pratar om och att mänskan har gått ner för att han har levt på öl i 10 veckor...
ohh va hon e bakom flötet ibland.
over and out //b


Kommentarer
Postat av: petra

men asså, det är ju kul att du kallade krönet jobbet när du hade jobbat där typ en gång. o då var ju inte ens så att du skulle jobba där mkt. det låter helt enkelt för seriöst. o det du sa va typ "såg en sån jävla het kille på jobbet igår" o då kan ja ju inte veta vilket jobb det handlar om. du e ju en feeder som typ tänder på fetton så då tror ju jag att det är itrim du menar...geggveck

2007-11-12 @ 11:38:29
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback