"Will one of you lie on top of me for a while?"

Just nu känner jag mig som Carrie i början av säsong fem (ni vet, den säsongen som e så kort för att SJP är gravid så de hann väl typ inte spela in längre innan det skulle synas för mycket. För syns gör det, kolla bara). Jag är så jävla hungrig. Så hungrig att jag skulle kunna åka till typ Borås för en bit lasagne, eller tillochmed en liten sallad. Ska bli gott med ilpill (Il Piatto, vilket typ betyder måltiden eller tallriken på italienska) idag. Nä nu får jag ta och skärpa mig, det funkar inte att sitta o tänka på mat när man ska arbeta...får försöka stilla min hunger snart.

mmmmmmm....maaaaaaaat

Ikväll blir det kurs... och kanske stöter jag på ett välbekant ansikte, spännande...eller okej, inte så spännande, mest jobbigt faktiskt.

/p


Kommentarer
Postat av: kim,

Fin blogg! Kolla gärna in min blogg! Kram KimJ

Postat av: bella

gu va jag e pömsig..

2007-10-04 @ 12:24:30
URL: http://sexandthekrusboda.blogg.se
Postat av: p

skämtar du me mig eller? pömsig pömsig eller pömsig pömsig?

2007-10-04 @ 15:10:00
Postat av: bella

pömsig pömsig vad trodde du..

2007-10-05 @ 14:17:49
URL: http://sexandthekrusboda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback