äpplen och päron

man kan ju försöka hjärntvätt en grupp människor ihopp o att det ska fungera.
det jobbiga blir ju när vissa har huvudet på skaft och råkar var lite för frågvisa.

jag är ledsen att jag inte är dum i huvudet och förlåt för att jag kom från skolbänken för tre månader sedan och där är det frågvisheten räknas. jag är ledsen att jag inte har barn och att jag inte vet hur det är att vara gravid.

det jag kan är att kränga en jävla massa kalorier i form av bärk och sedan knulla bort dom.
fuck off and die.

//b


Kommentarer
Postat av: p

haha..."fattar ni hur många steg det blev?!? o det bränner som fan i låren efter allt ridande!"

2007-09-26 @ 15:05:11
Postat av: Ida

hahahhahah!

2007-10-10 @ 21:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback