här har vi ännu ett givade telefonsamtal

perta ska skriva om sin avförig
petra jobbar precis vid trädgårn
petras bok är jättebra, den lever upp till hypen
petras garv är totalt
petras fniss är totalt
petara la av värsta brakarn
petra måste lägga på nu
petra lägger inte på ändå
petra undrar om vi har lipgloss låten på gymmet
petra sjunger schalma schalmaaaaa
petras telefonsamtal med svärd igår var nåstintill lika givande som detta
petra har på sig sin velour tröja idag, hon letade jättemkt i  morse
petras outfit var tråkig idag, men det kännde skönt
(det kommer in en kund, jag aka bella säger hej)
petra frågar va det ett fetto
peta byter samtalsämne mitt i allt - "jag bytte lakan igår"
petra har choklad på sina byxor, eller det kanske var sylt eller vare bajs hmm
petra frågar när jag bytte lakan
petra konstaterar ett jag är väldigt trevlig på jobbet
jag konstaterar att petar är en bitterfitta
petra säger att det regnar jätte mkt, det blixtrar så petra drog ut kontakten
petra ligger på kapitel 48
nu läser petra ur sin jävla bok
nu lägger jag på..


det är något med den kvinnan o givande telefon samtal..
//b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback