plats 32, beläggningsskada, 3 m, bild 43

tänkte att eftersom jag bara cyklar runt hela dagarna borde ja tänka jättemkt och därmed komma på intressanta grejer att blogga om. men det enda jag har i huvet är asfalt, asfalt, asfalt...

det var längesen vi gjorde en ordentlig dagsrapport, känns som om att det borde komma en snart. så länge kan jag bjuda på en bild från dagen som gått... enjoy!!









/p

ps. fyfan va tråååååååkigt inlägg! men det är bra, jag ska sprida min uttråkning till alla!

Kommentarer
Postat av: BIG papa

jag tycker det var intressant.

2007-09-13 @ 17:07:18
Postat av: Martin (petras bror)

Gulligt att du saknar oss! Hoppas du inte glömde bort att gratta vår dampfarsa...
Men det är inte därför jag skriver... Vill du ha ett intressant inlägg, skriv om defektion... 9 kommentarer, inte illa pinkat!! Fast då det nämda ämnet redan varit på tapeten så kan du ju ta någon annan kroppsutsöndring.. Det är upp till dig.
Pelikan! /Martin

2007-09-13 @ 17:07:28
Postat av: petra

Klart jag inte glömde vår käre far, jag har däremot ingen present...
Jag har faktiskt funderat på att både skriva om saliv och snor, men känt att jag måste gräva lite djupare in i dessa ämnen innan jag kan publicera något. Det här kan ju faktiskt bli en liten serie; "Tema Kroppsutsöndring". Bella, vad tycker du??

Postat av: Martin (petras bror)

Tema "Human Sekretion"

2007-09-14 @ 13:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback