tivoli

helt plötslig så har det löst sig på nåt jävla vänster. fan jag hatar folk som säger på nåt vänster...
men till saken iaf. jag har kirrat jobb till hösten. 50% passar mig perfekt. plus det där lördagsjobbet oxå. nu måste jag dock klippa mig igen, alltid ska det vara nåt...

medan bella har gått o blivit familjär har jag gått o blivit ensambarn. jag gillar det inte. bröderna, se inte detta som nån jävla kärleksförklaring eller att jag saknar er till döds, utan det är snarare så att jag finner det ansträngande att  ta hand om våra alzheimers/asperger/dampföräldrar helt själv. det är fan inte lätt. denna vecka är de dock på inte hemma vilket är otroooooooooooligt narre.

mitt nuvarande jobb är så osocialt som nåt kan bli, så jag behöver lite umgänge men eftersom jag är en lat bitterfitta orkar jag inte styra nåt. alltså meddelar jag nu till alla att det är bara att svänga förbi om ni vill se mitt alltid så glada fejs!

/p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback