tvångskastering tack!

nu lackar jag ur på alla jävla äckliga män därute! så fucking grosse hela bunten. gå och DÖ!

en av dessa peddon ringde precis mitt jobb och frågade vad jag hade på mig! fan att jag inte såg numret, skulle lätt enirat adressen för att sedan cutta av kuken helt själv!

"i'm gonna snip your dick with my scissor"

alla av det manliga könet som någonsin gjort nån ynka "liten" grej mot någons vilja ska fan sliceas på en gång!


nu ska jag hitta ett passande demonstrationståg tills på torsdag...

/p

Kommentarer
Postat av: Anonym

halå hallååå. tro minsann det var jag o en god kollega som skrev den där låten någon gång under lågstadiets finaste tider.
"im gonna snip your dick with a sissor haha ha hahha"

Postat av: linnzor

det tror jag med.
årets hit, anyone?

2008-05-02 @ 23:54:30
URL: http://sirpas.blogg.se
Postat av: petra

vi var fan så jävla grymma redan då!
"you washed your red t-shirt with my white jeans..."

2008-05-06 @ 11:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback