ye and youre a mong!

idag myntade vi uttrycket: i have a yeast infection -in my earsnibb...
de två kvinnorna har nämligen utvecklat en infektion i sina earsnibbs detta pga örhängen från pilgrim. fjortis fan. man tänker nu har jag inte haft örhängen på allt för länge , måste stoppa in ngt så hålen inte växer igen o va fan händer! en fuckig yeast infection!

för övrigt befinner jag mig på brutalt mycket hemmaplan! it is k.boda! ingen större hemlängtan än.. eller jo fan i måndags morgon då jag (citerar limpan)
"Vaknar efter en hård natt av ickefrivilligt bevittnande av andras stimulans av varandras erogena zoner."

petra sov samma natt väldigt gott i k-boda, dock var det all byyyyy myyy seeeeelf....

/pb

Kommentarer
Postat av: åsa

släpp d nu bella, du kan fan inte leva på en hård natts sömn för evigt!!!!

2008-04-10 @ 09:28:24
Postat av: sirpaso

jo det kan hon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback