d-day.

jag tror jag måste spy. jag är så fruktansvär trött. inatt intog jag en timmas djupsömn.
att bero på allt och ingenting MAMMOR kan ju va bland det jobbigare som finns emellanåt, men fan va bra dom är att ha! 
propps till min mammsell som som är bra på hjärnskrynkling!
//b
PETRA DIN TUR ATT BEKLAGA DIG!

jag får väl ta mitt ansvar då. har ingen baksmälla att skylla på. min trötthet beror snarare på två överbra veckor. och en alltför lång arbetsdag. och att jag vet att det är just här, på den här stolen, jag kommer spendera större delen av hösten. propps ger jag till mig själv, för att jag är så grym på att hitta folk på nätet (fejjan, google, birthday, eniro) så att jag kan fördriva lite tid med att dreggla framför inte allftör oheta män man träffat på F12. (next mission, hitta bartendern....)

//p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback