de va ingen buske

idag har jag gått hela dagen o undrat varför jag har så in i helvete ont i ryggen.
o så kom jag på! lördagsnatten har tagit ut sin rätt på min arma rygg.
eftersom min kära medbloggerska fick för sig att hon skulle göra ett jackass hopp rakt in i en buske kände jag att jag också behövde göra det. redan här börjar idiotin eller okej den kanske började tidigare med tanke på att jag var ganska full. men  när petra hoppar inser vi att busken är aningen skev o inte pallar med hennes kroppsvikt, hon faller alltså ganska rak igenom o landar inte allt för bekvämt. med tanke på att jag väger ca 20 kilo mer än den kvinna är det ju inte helt stabilt. men, kan hon kan jag.
jag tar brutal sats  springer o hoppar med ryggen först ett riktigt vacker o graciöst höjdhoppshopp. landar o FAN det va ingen buske. oh det va ingen buske där, lite fullt upprepar jag det o knatar sedan vidare för att ta hissen två meter ner.
mm mys.

//b


Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH!!!!!!!!!!! Det var fan det roligaste på länge!! bara du, ditt fyllesvin som lyckas!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback