en kvarre kvar

riktigt ovärd vecka.
en total seghet har infunnit sig (meeeh, nu inser jag att det var jävligt längesen jag och bells författade ett sånt där grymt lång och överambitiöst inlägg. iofs så författar man bara såna när man spenderat en totalt meningslös men ändå strålande dag tillsammans. och det var ju jävligt längesen det med. är ju flera dar sen jag ens träffade kvinnan!) och jag har varit dryg och otrevlig mot allt och alla. men what to do? jag kan ju inte gå omkring och hålla uppe nån sorts fasad hela tiden. eller det kanske är så man gör. om man inte är socialt handikappad menar jag.

nu är det dock fredag snart. (åtta minuter kvar på arbetsdagen just nu) och sen är det lördag. och då är det inflyttningsfest. kul.

och vet ni. nästa vecka ska vi på persisk buffé. har man varit på det nån gång eller? nope. men snart har jag det. mycket mat. ingen alkohol dock. men mat. mat i mängder. gott. mat. mmmmm. mat.

nä, nu får det va nog.
tjing.

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback