lägggggggga

ännu en dag på det stimulerande arbete. på ovanligt gott humör är jag iaf. ikväll vankas det inflyttningsfest hos mina fitta fittor. känner mig aningen mobbad med tanke på att jag inte ska bosätta mig i fff läggan. (okej jag har väl ingen rätt att klaga med tanke var och med vem jag bor) det kommer bli grymt iaf.

när fittorna är färdig flyttade har vi planerat att ha middagsbjudningar varje torsdag. ärtsoppa med pannkakor. mm sweet.

jag fick just ett litet skönt scenario i huvudet:
jag kan tänka mig hur lövet står o lagar mat som en liten husmor åt petar på kvällarna. kvinnan kommer hem o är aspissed, har precis fått reda på gösta har ändrat personalreglern: kostym är nu mer att måste på kontoret. Hon  kliver innanför o dörren o där står lövet  med ett leende på läpparna o har rullat köttbullar halva eftermiddagen. och tillbringat andra halvan med  att plockat lingon för att dom ska ha rårörda lingon till köttisarna. idyll för fan. IDYLL

nu måste jag arbeta//b


Kommentarer
Postat av: the husmor you löööv

hehe kul scenario... jag kan verkligen relatera till det. eftersom köttbullar kan jag göra, men baka bullar är det värre med...ska aldrig mer bakisbaka! Det var riktigt idylliskt imorse när du vispade grädden till da-hot-coco :)

2008-08-24 @ 16:18:44
Postat av: Jonna

Ååh, jag skulle vilja ha någon som lagade mat åt mig :)

2008-08-25 @ 23:33:08
Postat av: Anonym

jag med eller någon som åtminstonne åt mat med mig.

2008-08-26 @ 12:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback