dagens.

hej kära bloggläsare! jag har under aftonen gett vika för krängning av bärs för att istället ligga hemma o kolla på criminalminds. tur va väl det då jag lyckades hitta dagens enda potentiella rf-objekt. Matthew Gray Gubler. inte hudra procentig men jag kan ju inte påstå att jag alltid är ett hundraprocentigt runkobjekt.. så varsego ladies. rfa på!


oh! jag kom på att jag kommer aldrig bli en framgångsrik bloggare som får glida före i kön på berran om jag inte fotar min mat o lägger upp här. så :


dagens middag bestod av en jävligt god pyttipann av märket eldorado samt ägg o rödbetor. till det ett glas laktomjölk.
för fan när jag ändå är i farten kan jag ju lika gärna slaska till med en dagens outfit. se o njeewt




kyss o hångel//b


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tar maten före mannen.

vill du ha ett bra rf-objekt. rafael edholm.

men jag e ju sucker för äldre musikalgossar.haha.

2008-12-05 @ 00:26:11
Postat av: julle

jag tar maten före mannen.

vill du ha ett bra rf-objekt. rafael edholm.

men jag e ju sucker för äldre musikalgossar.haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback