43

jag är ensam och övergiven. lämnad åt intet, bortglömd och förkastad. jag ska nog dra ett snitt i handleden nu.

förlåååt man ska inte skojja om sånt. men det är sant, jag är lämnad
petra lyxliraren kopp har lämnat mig o dragit til sydafrika med sinn o tre andra, tydligen, jävligt skeva familjer. så här sitter jag helt själv. buhhuu så jävla synd om mig buhuhu. bättre blir det inte av att jag blir knullad i örat ända in i hjärnan så den inte fungerar. brutalt jävla hjärnknullad, mindre bekvämt..
söndagsångest. så jävla underbart!



igår vare julbord med panten och jag är fan fortfarande mätt.
pusskram skumbanan//b


Kommentarer
Postat av: Ring-en-vän AB

Hej! Om du vill prata med en vän ring: 0707540727

Hon kan hjälpa till med det mesta, lyssna och så!

2008-12-16 @ 13:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback