facer

jag har fått bassning av min kompanjon att jag bloggar åt helevete för lite. så jag tänkte att jag skulle slaska till med ett inlägg när jag sitter på jobbet o inte har speciellt mkt o gör. varför inte gå in på fejjan o svara på det en mil långa jävla mailet  från resten av F:en?! skit bra. men nääh.

sitter o skriver har kommigt på ett hyfsat fyndigt svar. jaha där kom en kund som skulle handla käk o jag måste stänga ner fb hämta grejerna slå in i kassan hämta en påse ta betalt, kontokortsläsaren funkar inte, måste slå manuellt...yada yada lite kallprat om vädret yada.en jävla procedur som egentligen inte är såå jobbig men som blir det när man är inne i något så viktigt som att samtala med sina vänner över internet. anyway på något jävla vänster lyckas bossen kräma sig ner i receptionsstolen o drar upp fb. jaaaa lycka, vad glad man blir! där har vi ett långt uttlägg om när jag idkade samlag senast. chefen drar till med komentaren
boss-"jag gillar inte att ni är inne på facebok på jobbet"
jag-"ehhhhhhhhhhhh näe men asså det är bara stänga ner ehehehe"

jag vet inte riktigt vad hon hann läsa men lön kommer jag iaf inte få den här månaden.

//b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback