tjola hopp ...

tjola hopp tjolahej på lätta ben hoppar jag i väg för att möta ännu en dag på det stimulerande arbetet! wiiiie

igår during dinner diskuterades hurvida man är optimist eller inte. kom fram till att man kanske borde se livet från den ljusa sidan istället. så jag ska ge det ett försök men det är inte alltid så jävla lätt:
jag har ont i käften. en fucking jävla visdomstand på g. mull. muy mull. två av mina naglar har gått av.  jag har träningvärk i magen, ont i halsen är förkyld och har en äcklig matlåda.

//b



 nu är petras tur att försöka va lite optimistisk till denna underbara onsdag.



tyvärr, hinner inte blogga, c6:et med arbetskollegan tar alltför mycket tid. och nu måste jag gå in på toa o rf.

//p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback