var går gränsen?

åldersgränsen menar jag. hur gammal är för gammal? 5, 10, 20, eller kanske 30 år? nu när vi alla är vuxna, eller ja, ialla fall "vuxna" så finns ju inte problemet med pedofiliaspekten längre. men fortfarande blir man ju äcklad av tanken på en 70-årig kuk. (eller jag ska skriva jag. jag blir äcklad av tanken på en 70-årig kuk.) men en riktigt het almost 50-åring då? blir jag äcklad av det? njaaaaeee inte när det kommer till dagens rf-objekt i alla fall. nä, jag blir allt annat än äcklad. jag blir pilsk.

så, här har vi honom, född 1960 och därmed en riktig MAN, dagens rf-objekt: David Duchovny




/p ( och la löv sitter faktiskt oxå här brevid o ska snart gå o runka fiffi)

Kommentarer
Postat av: Tony Cascarino

En tjej kan inte runka sin muff, hon fingerpullar. Så!

2009-01-14 @ 02:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback