43 personer dog i bussolycka orsakad av nagellack

nästan...

jo, det var så här va. jag hade bråttom imorse. ja och igår hade jag tagit bort mitt nagellack, ni ska veta att mina naglar ser förjävliga ut nu. helt gula och skabbiga. så jag måste lixom ha nagellack för att inte skrämma folk. och jag hade som sagt bråttom. så för att tjäna in lite tid tänkte jag att jag målar dem på bussen. jo, jag brukar ju göra det och börjar bli rätt skillad på att parera skumpet. lagom till centan har jag målat klart ena handen och precis börjat med tummen på vänster hand. då hör jag att busschauffören säger något i högtalarna. tar ur ena hörluren (spelade robyn-remixen på snoops sexual eruption. som förövrigt är den grymmaste låten för tillfället. har den typ på repeat hela tiden) och hör att gubben säga: "den som håller på med nagellack måste genast sluta med detta om vi ska komma in till stan. jag klarar inte av det." ooops lixom. aja, ja la ner nagellacket, stoppade i lurarna i öronen och tänkte att ja då får jag väl sova lite istället. hoppas inte chaffisen svimmar bara...

dagens lilla händelse
/p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback