Girls only want boyfriends who have great skills

You know, like nunchuck skills, bowhunting skills, computer hacking skills...


idag har vi tittat på den eminenta filmen "Napoleon Dynamite" skrattet hade varit totalt om inte bakfyllan hade varit så total. nu var skrattet bara brutalt.

gårdagens händelse var när lövet blev antastad av en rullstolsbunden kille på dansgolvet. vi insåg då vilka förmåner man får som rullstolsbunden. typ komma in överallt och kunna göra typ vadsomhelst och sen anklaga folk som lackar för diskriminiering. och ja, vi inser hur o-jävla-pk vi är nu.

/P&B

Kommentarer
Postat av: Martin Kopp

Synd att det har tagit dig så lång tid att inse att Napoleon D. är kanske världens bästa film. Bra däremot att ni upptäckte det nu iaf... Bra att ni inte gjorde det halvdant.. Den e sjukt mycket bättre när man e bakis.

Förövrigt, hur kul är det att vara pk?

2008-02-11 @ 11:44:01
Postat av: lövet

jag blev ju påkörd också, Aj min tå:S

2008-02-12 @ 19:46:50
Postat av: Anonym

haha, jag haller med martin pa er totala seghet!
har ni sett bilder pa min far nar han var ung? troligen inte insag ja, han var i vilket fall som helst en kopia en Nappe D. sa javla kul.

/ miss saigon.

2008-02-13 @ 07:04:47
Postat av: petra

ingen seghet här inte, har bara inte bloggat om Nappe tidigare.
Haha, fan va kul, du måste visa bilder sen.

Håller förövrigt på med lite efterforskningar angående bilder på GL...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback