nose job

okej. operationen kunde stoppa londonresan. men den kunde däremot inte stoppa min flykt från sverige. det blir en lite tripp till äran och hjältarnas land. där ska det kollas på kristna fransoser. det kommer bli riktigt jävla bra. punkt. med på resan har jag mina två bröd; La Löv och Da Svärd. dubbelmacka är grejen.

/Lö Kopp

ps. vill bara be min kära lilla medbloggerska om att inte lämna sina tekoppar (med laktomjölk i) i min bokhylla. inte narre att hitta dessa ett par dagar senare. puss darling! ds

Kommentarer
Postat av: Tomas Kopp

Ah äran o hjältarnas land, det var alldels för länge sedan jag satt mina fötter innanför dess välbevakade gränser. Jag är inte bara avundsjuk jag är stolt också...

Och det verkar som att även din medbloggerska skulle behöva följa med på er lilla tripp och lära sig lite grundläggande ordning och hygien. Ordnung must sein!

/Tomas

2008-02-06 @ 17:54:15
Postat av: en del av dubbelmackan

Ahhhh we are going to Berlin jaaa!!! så sjukt att det bara bestämdes på en dag...weiii för Justice! nu är det bara att ladda inför årets D.A.N.C.E fest, om två veckor vid den här tiden är vi där:D
Kan vi ringa dig Tomas när vi inte fattar vad tyskarna säger?

2008-02-06 @ 21:02:09
Postat av: Anonym

NEEEEEEEEEEEEEEE lagg af!!!
om ni tycker det e fett aker vi dit i sommar igen, jaghar planerat en tripp i sommar.
men nu e jag ju bara pa andra sidan jorden. den enda bloggen jaglaser harifran e eran, d ska ni veta. PUSS
///LINN!

2008-02-07 @ 13:44:10
Postat av: Tomas Kopp

ja visst kan ni det, men jag måste varna er först. Den tyska jag fortfarande minns består nästan enbart av grammatiskt kassa, dåligt uppbyggda meningar som antingen handlar om andra världskriget (inte så poppis där nere vad jag har hört) eller om tysk romantik, (läs porr).

Så ni vill kanske undvika att prata med tyskar som inte kan engelska, vid närmare eftertanke bör ni göra det, då det främst är äldre snusktyskar som inte kan engelska....

2008-02-12 @ 18:05:55
Postat av: lövet

jaha det är bra Tomas, då vet vi :D

2008-02-12 @ 19:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback