dubbelmacka

så var det nytt år och jag fick grov jävla ångest för att jag sitter här och fryser och ska göra det 40 timmar per vecka i...fan, jag vet ju inte ens hur länge. om nån vill åka på en weekend med mig nånstans, vartsomhelst bara varmare än här så holla! jag är en underbar respartner!

pallar inte en jävla redogörelse för hur 2007 var. kan sammanfatta det med "totalt". kanske kör vi en liten årsberättelse då bells kommer hem. den som lever får se

langar upp detta årets bästa bild. sätter standarden ganska högt må jag säga...

image112

/la flör fotograför

Kommentarer
Postat av: Svärd

ja, bilden är GRYM. Kanske för att Annorna är i farten =) JAG skulle inte banga på en weekend, säger bara det. Eller en flytt. Kan ju också meddela att jag har kommit igång. Så nu ligger du och lövet efter, ni ligger efter ett spinningpasss!

2008-01-11 @ 20:14:58
Postat av: Lövet

hehe aight det sved svärd...då är det väl bäst att köra igång... btw ska jag och en tjej i klassen åka bort en vecka från den 26e-27e så ni kanske vill hänga på till SOLEN!?!

2008-01-15 @ 20:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback