scheshneraaa.

ledsen att behöva säga det... men då va man hemma igen! jag hade tveklöst kunnat stanna i minst 10 år till.
bitterheten över att vara hemme är total!

1. det är förbannat kallt! (40 graders skillnad sisådär)
2. och det är sepe mörkt
3. min resväskas innehåll har någon äcklig jävla ukrainare tagit
4. att beställa en  "sex on the beach served in a pineapple" e ganska svårt i detta land
5.vattenskoter kan man ju glömma
6.och en öl för 8 spänn existerar inte

ohh vad jag älskar sverige...
//b


Kommentarer
Postat av: Ida

"one sess on dhe biizzz iiin painappel" kan ju betyda fler saker har vi fått lära oss! Och ja ganska svårt om man varken befinner sig i Thailand eller i Norge.

2008-01-10 @ 20:58:52
Postat av: p

men jag bor ju hääääääääär!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback