Anna har tagit över!

Eftersom Bella och Koppen nu mer är bittra fiender har Da Sword tagit över bloggen =)
Kvällens ämne. Rapar.

Jag har precis rapat två ggr i rad och är mycket stolt. Har nämligen varit en sån där äcklig person som inte kunnat rapa innan.

Just nu håller Bella och Petra på att bounda igen. Gemensamt ämne: Klitoris.

Men nej! Nu kom ogelid emellan.

Kära läsare, visste ni att klitoris kan bli femhundra! 500 ! ggr så stor som ett normalt tillstånd. Behöver dock googlas innan vi med säkerhet kan säga att detta stämmer.

Nu ska vi till F12. Bara vi gör något åt den dåliga stämmningen här. Annars tar jag löpet. Ni som känner de forna bloggersorna vet ju att det kan bli nödvändigt.

Kommentarer
Postat av: OGELID

kom ogelid emellan? wut?

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/festivalsommar2008/article2993467.ab



där har ni skiten. puss!

2008-07-29 @ 17:12:20
Postat av: LÖVET

jag vill också gästblogga! Tycker jag kan komma med finfina observationer från havet. eller i alla fall från hamnarna. som typ: vilka brats som fått låna pappas båt och vem som nakenbadade med vem...har även med kameran så bilder kan knäppas ;)

2008-08-03 @ 14:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback