arkivering

borde så lämna jobbet nu, men fick en släng av brutal livsglädje som jag bara måste dela med mig av. allt är så fucking fint nu så jag vet inte vad.

  • jag har mina vänner, fittorna. de är typ bäst!
  • jag och bells drar till sydamerikat snart! (får ett gäng sms av kvinnan med citat ur lonely planet, sweet!)
  • och ännu snarare är det dags för inflytt i läggan!
  • att jag fyller 20 barrelito nästa vecka gör inte saker o ting sämre!

livsglädje mina vänner, ren och skär livsgläde.

/p


Kommentarer
Postat av: Linn

hosthost!

du e nylegad, icke att förglömma!

grattis, min vän, grattis

Postat av: Jonna

haha

jag är slut-legad..klarar fan inte mer..

inte på ett tag iaf :P

2008-08-08 @ 20:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback