fullor

jag måste hålla med svärd gällande trenden att vara nykter!
va e grejen?! en ganska tråkig trend, inte bara det att jag vet att jag blir brutalt mycket fetare av alla jävla kalorier som öl innehåller. dom miffona som har beslutat sig för o va nyktra ska alltid va så in i helvete malliga om att dom är det! Jag kan ha kul utan o dricka! Men för i helvete det kan väl jag också men varför spara på de roliga när man kan ha ännu roligare när man dricker?!
ahh (jag inser ju att jag låter hyfsat bränd)
ikväll ska jag iaf kränga så jävla mkt öl o imorgon ska jag bakiskäka i en solig park! kul va.

in i dimman, for i hilvede

in i dimman,for i hilvede!
//b

Kommentarer
Postat av: p

gaahh i miss those silvertajts!!

2008-07-17 @ 16:40:04
Postat av: Martin Kopp

Jag var nykter hela februari.



Har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv.

2008-07-17 @ 21:35:53
Postat av: ida

nykta människor gör mig nedstämd.

verkligen så jävla sant, VARFÖR spara på det roliga? aaaah, sån jävla svenne-stil!

Postat av: Lulu

"Nyktra människor gör mig nedstämd". Hahaha, underbart.

2008-07-21 @ 21:12:03
URL: http://jagvetbarainte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback