morrn

jag har redan var på jobbet i två timmar o klockan är inte mer än 20 över 8. kan även tilläggas att jag fyllde 20 barra igår. pigg idag?! hmm näe. varför i helvete sa jag att det var ok att jobba idag när bossen erbjuder sig att ta måndag?
hey miss nutty nutty your an asshole.
och vetskapen om att linn ligger i min säng o sover som en gris gör det hela ännu lite jobbigare.

gårdagens sista sms fick jag av min kompanjon petra. jag blev rädd, trodde kvinna befann sig under mordhot, eller att hon fått ett extremt kraftigt slag mot huvudet.  så här stod det:
"Grattis ännu en gång på födelsedagen. Hoppas du haft en bra dag o att du fått många presenter! Godnatt o puss" 
MAN BA VA?! -SEN NÄR I HELVETE BLEV DU SÅ FUCKING STIFF?
så jag va ju tvungen o fråga om det hade hänt något. då svarar hon:
"Näe! Tänkte bara att du skulle få ett totalt stelt o tråkigt grattissms... Jag gillar ju sånt vettu"
gullit av dig petra!

auf wiederhören/b


Kommentarer
Postat av: limps

HAHAHAHA. sover som en gris. japp!

va hettere vi m-å-s-t-e till valencia kom jag på. det finns liksom inget annat alternativ. på sant. det finns inget annat.

2008-07-14 @ 11:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback