2008.06.23

Jag kom på att det har gått ett år till av mitt liv lixom..

(shit jag börjar bli allt för jävla tjejig , djup o skit)

Jempan kommer hem från australien om en vecka o det känns inte som allt för länge sedan hon åkte, ett år går jävligt fort! O va fan har man gjort? Just nu känns det som jag har suttigt på itrim o ugglat.. men när jag tänker efter så kanske jag har gjort en del..


Det är nu jag vill ha en dagbok eller en almanacka så man kan få en överblick! Men har jag det NEJ.


det skulle sitta fint med ett bildspel här! Får be kvinnan knåpa ihop ett!


SYDAMERKA mina vänner! Det är bokat och betalt! 30lax fattigare men så in i helvete mycket klokare är vad vi kommer bli!

Den 21januari beger vi oss härifrån för att utforska de lite varmare breddgraderna av jordklotet! fram till dess blir det snik på hög nivå!


Tata måste återgå till arbetet.

//b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback