bangin on the system.

jag får väl citera vår kära vän julle. "man kan ta tjejen ur krusboda men man kan inte ta krusboda ur tjejen"
linn. därför kan du aldrig utesluta mig!

efter en weekend i idre har jag ännu en gång insett att det är brutalt kul att hasa planka!
(även om man rasar i parken..) därför har jag nu tagit mitt ansvar och styrt en ny resa över påsk!
jag e ett sånt jävla geni! pantens stuga o morsans bil! deeeamm.


o sen va de ju de här med att föda barn.. va faan, NEJ!
nej jag vill inte ha barn o jag orkar inte gå runt o va fet i nio månader. må illa få bristningar o va allmänt jävla ofräsch. för att sen behöva klämma ut ungen o spricka bak till röven (o linn okej, ja där kanske jag va grov, men det är så) o sen har det kommit till min kännedom att man skiter på sig samtidigt som ung helvetet kommer ut! nej nej nej. sen måste man banta för att komma i sina "skinnyjeans". än så länge ingår det inte i mina planer att föra klanen winberg vidare..
men man ska aldrig säga aldrig. ait?! ni får garva åt mig den dagen jag står med en snorig jävla unge på höften o klagar över att mina pattar läcker. jag lovar!

//b


Kommentarer
Postat av: la la leaf

det där var så jävla kul att läsa HAHAHAHAHAHAHAHA bra att du plnerar skidresa där bells, bra!!! du är vår reseledare :D

2008-03-02 @ 18:47:08
Postat av: Ida

mohahhahaha!
men fuck, om inte du ska föra winbergsklanen vidare så måste ju jag göra det. TUNGT!

2008-03-03 @ 12:02:30
Postat av: Åsa

hahaha välkommen till itrim, här är vi emot barnafödandet. För att lyckas hålla den ideala vikten får du ej skaffa familj helt enkelt!
har du redan skaffat barn? tuff luck.

det var allt från mig fucky fuck och min kompanjon + sambo fuckface.

2008-03-06 @ 09:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback