redan?

2007 var året då...

denna eminenta blogg föddes
jag för första gången knullade nykter
århundradets kräftskiva ägde rum
jag cyklade runt i västerort och tog 300 bilder på asfalt
jag fick en komplimang för min teaterinsats av ingen mindre än Krister Henriksson
panten blev lördagssysslan för björnligan
studenten lixom togs
jag dansade ner för rigas gator
mitt sista sommarlov passerade
jag fick en försmak för festivaler genom ett besök på hultan
mina konstnärliga talanger utvecklades, eller ja, jag gick i alla fall en kurs

//p

hade ett förhållande men jag han dumpa människan innan vi legat med varandra
jobbade så jävla svart i diverse garderober
blev full på 3,5or
lånade 1,5 kilo rostadlök från båtklubben
hasade planka i norge
tillbringade helger i krillan
besökte folketskelubb
upptäckte 93,8 på fm-bandet
efterfestade med adam tensta och min då 16 åriga syster på berns
diskade sex veckor i sträck 
utveclade "satk gatukonsten"

//b

Kommentarer
Postat av: Svärd

2007 var ett jävla bra år helt enkelt! Hur ska vi kunna toppa?? Efter vår lördagkväll är det väl nästan redan gjort :)

2008-03-17 @ 08:48:40
Postat av: Lövet

känner mig mer och mindre delaktig i olika saker och det har varit kul att uppleva det med er :) tack!! arvika kommer bli toppen, nu är pacific släppt också!?! weeeiii

2008-03-18 @ 19:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback