apropå mina kraftiga biceps

jag har ju glömt bort att blogga om bloggmaterial numero uno!

jag har deffat på debaser!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

det är lite old news men jag kände att jag måste ju publa det. och nu vill jag inte ha en massa kommentarer om coola ställen ni deffat på, för jag vet att det säkert finns mer speciella ställen än debban. men för mig, som kan hålla mig i en vecka bara för att jag känner mig obekväm på andra toaletter förutom de där hemma, är det en riktigt stor grej...

fan, det är grymt jobbigt det här med mitt deffande. "känner att jag vill tala uuuuuut" asså, man vill ju kunna vara lite frigjord (kan man säga det i det här sammanhanget??) när det gäller sånt här. och jag är ju det på ett sätt, har ju inga probs med att snacka om det och har skrivit flertalet bajsdagböcker i olika sammanhang. men just när man sitter där och det trycker på och allt, men så går det ändå inte. man kan helt enkelt inte deffa! vad är grejen?

in and under
/p

Kommentarer
Postat av: Tomas

tja du kan ju pröva med att dricka kopiösa mängder kaffe om du känner att du vill revolutionera ditt deffande.

klart slut (= over and out så nu vet du)

2008-05-08 @ 21:09:18
Postat av: Elina

Petra, jag är sjukt imponerad!
Grattis eller vad säger man? :)

2008-05-12 @ 22:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback