dubbelgegg.

im fucking busy, literally fucking! o jag antar att det är anledningen till segheten.
(varsego min vän. antar att du är nöjd nu!)

på senare dar har jag blivigt upplyst om att mitt språk är åt helvete. jag svär tydligen jävligt mycket?! que
men är man som jag ett verbaltmissfoster, finns det väl ingen lösning på problemet ..eller jag kanske har tourettes syndrom! min far tror ju iaf att han har det, eller snarare vill han ha det.. så va fan skiten ligger väl i släkten! mitt ordförråd är ju brutalt!
aja nog med crap

over and out //b


Kommentarer
Postat av: världens snyggaste kusin

bella, det är inte bara din pappa som tror att han lider av tourettes syndrom. OCH ifall du frågar mig, ligger du inte långt efter!

2008-05-12 @ 19:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback