bikt

lite inspad av denna sida http://postsecret.blogspot.com/ så tänkte jag dela med mig av två saker. och ni ska veta att det här inte är lätt för mig, att öppna mig på det här sättet menar jag. jovisst att vi är ärliga i den här bloggen, vi har tidigare lämnat ut oss själva och erkänt mindre smikrande sidor. men aldrig på den här nivån. aldrig har jag varit så brutalt ärlig. inte ens för min dagbok. men okej, här kommer det:

1. Jag kollar på Gossip Girl. Och jag gillar det.

Okej, det var den första bikten. Pheeew. Känns faktiskt skönt så här efteråt när jag fått lätta mitt hjärta. Den andra bikten är lite jobbigare faktiskt. Den består av något jag verkligen inte trodde själv först. Men insikten har kommit smygande och nu erkänner jag, både för mig själv och er att:

2. Jag har börjat känna av ett visst pirr i mitt sköte då karaktären Chuck Bass kommer in i bild. Jag är helt enkelt lite tänd på honom.

http://llnw.image.cbslocal.com/1/2007/12/27/320x240/ed_westwick.jpg












/P

Kommentarer
Postat av: linn

hej petra. jag heter linn och är också en gg-addict. trots det faktum att jag är en tänkande varelse, som jag sa igår.

idag sjönk jag till en ny lägsta-nivå i mitt tittande. s02e11, det började röra sig i min TÅRKANAL, och jag inser nu att jag behöver hjälp.

Postat av: Ida

petra, det här trodde jag inte om dig! Du sjönk i mina ögon!

2008-11-18 @ 21:33:46
Postat av: lövet

Linn: hehe jag älskar att du har kommit så långt att du börjar lipa till gg. vänta lite med ditt tittande så kan du kolla med mig, Fleur och (hör och hämpna vem vi nu värvat) Jim i läggan!



Ida: som ett äkta FFFfjun ska du ha koll på sådanahär saker, californication är nästa serie vi ska börja bevaka. TJING



och koppen, det var en SNYGG bild, jag förstår nu vad du menar.

2008-11-18 @ 22:36:13
Postat av: Åsa

Mesigaste jävla bikten ever, alla gillar vi gossipgirl och de som säger att de inte gör de ljuger. jag trodde att du var tuffare än såhär petra, typ erkänna att du gillar fingrar i röven eller ngt. jag KRÄVER en bättre bikt idag!

2008-11-20 @ 09:40:00
URL: http://pouws.blogspot.com
Postat av: petra

men åsa... alla gillar ju ett finger eller två i röven. DET hade ju varit en mesig bikt

2008-11-21 @ 18:02:50
URL: http://sexandthekrusboda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback