fucking full moon

sweet att jag vaknar 07.57 idag. och det är inte för att jag har varit ute och festat eller nåt. nä, det är för att jag har legat o vridit mig i min 90säng hela jävla natten. helt själv ska väl tilläggas. jävla fullmåne! fattar inte vad som är grejen med att den gör så att man (jag) inte kan sova. och det roliga är ju att folk tror att jag varit ute nu. pga förra fredagens status lixom...

gaaah ovärt inlägg! lövet, kan inte du oxå vara lite äcklig o typ spy. eller kanske ha lite sex i köket eller nåt. så att jag får lite att blogga om!

/p



update på ovärdhet
jag har inte sovit ett jävla piss jag heller, dock va jag pigg som fan när klockan ringde 05.30. sitter bara o väntar på att jag ska bli äckeltrött. OCH i natt var jag uppe o åt. klockan 2, fucking mitt i natten. jag kommer sluta upp på itrim. men inte som motionsledare utan som kund. jag är rädd för mig själv.

/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback