kan inte komma på en rubrik i mitt nuvarande tillstånd

kul att min chef fattade att jag var brutalt bakis idag. och mobbade mig för det.

kul att jag har en jävla t-shirt som inte är min på mig och att jag måste lämna tillbaka den till dens rätte ägare.

kul att jag säger till min kollega att jag ska använda de två överblivna batterierna till min rabbit (jag har ju inte ens nån, varför säger jag så? vill jag verkligen att de ska få reda på att jag egentligen anspelar det mesta på sex. ja, på jobbet brukar jag ju hålla mina tankar för mig själv, men på sistone har jag börjat tourretta lite även på arbetstid).

kul att min överläpp har fått en cancerböld.

kul att jag luktar svett, har fett hår och mascara under ögonen.

kul att jag är helt förvirrad och känner att jag kommer fucka upp ganska mycket rätt snart.

kul att jag tänker att jag borde chilla ikväll och typ inte vakna bakis imorrn, men ändå vet att jag kommer dynga.

         oj, vilket bakisångestinlägg det här blev. egentligen mår jag ju rätt bra. har snart klarat en hel dag och inser att det ändå funkar ganska bra att gå ut på torsdagar. och att torsdagsutgångar är grymma! gårdagen var ju brutal. fonky fly!

/p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback