risgrynsgrötsfejs.

då va det min tur. som alla andra bananer i landet falukorv ska jag börja whajjna om vädret. för fy fan va kallt det är.
min kroppsklamydia börjar arta sig sakta men säkert.  det är ingen riktig klamydia men min hud grö uppror o skapar en  jävla massa klinade mastodont bölder, förra året svullnade hela jävla fejjan upp o jag kunde knappat blinka. kul tänker du. mindre kul tänker jag. skadeglädje är den enda sanna glädjen, så du är förlåten.

hur fan ska jag kunna fixa mig ett dicent ligg om jag ser ut som en grötkorv?! jag tror inte det fiins allt för många som tänder på det, men vad vet jag?!

//Bells

här ska det vara en bild på en röv med skabb. men petra, som laddat upp bilden, blev så jävla äcklad och ville dessutom inte att hennes och bellas blogg ska förknippas med något så skabbigt (hihihi va rolig jag är skabb-skabbig hahaha), så hon valde att ta bort fotot.


Kommentarer
Postat av: bells

euww va e de för jävla bild du har slaskat till med petra?!

Postat av: bells

kul kvinna! jag tycker fortfarande att bilden sjukt äcklig! jag vet inte men du kanske tänder på skabb så det är därför du måste slängga upp den?!

2008-11-21 @ 10:29:48
URL: http://sexandthekrusboda.blogg.se/
Postat av: turtois

Den här bloggen växer åt alla håll!

2008-11-25 @ 13:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback