vad dom än säger...

tänk vad härligt det skulle vara om man kunde bli genuint glad när det går bra för andra?!! eller asså ibland blir man ju det. om nån haft det riktigt dåligt och att det sen vänder. ja då blir man ju typ glad. eller om det är nån av ens närmaste som berättar att den ska göra nåt askul, ja då blir man ju lite glad för den. men mest avundsjuk faktiskt och i övrgiga fall känner jag lixom bara fuck you, tror du jag bryr mig ellör!!! men asså fatta om man istället kunde bli typ helt varm och lycklig själv... när nån berättar om att den ska på semester, typ fått bästa jobbet, eller bara är så där äckligt happybappy. ja, det hade ju varit något.

men nu ska jag förfan inte klaga egentligen. helgen har varit riktigt sweet! och jag har typ de snyggaste kompisarna! och jag kan ju faktiskt bli glad för deras skull. för jag är oxå grymt snygg!

dagens "runka fiffi"-objekt:
okej, ingen big surprise precis... men badabaammm... MOFETA aka Victor Marko! do the fucking spiderdog on me säger jag bara! typ nu.



/p

Kommentarer
Postat av: Lövet

Tack darling, tack! du är också sjukt snygg! tack för brunett-looken btw. I like it! pussheyy

2008-11-04 @ 12:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback