kaviar

igår va re föreläsning följt av en romantisk middag bestående av smaklös köttfärsås o äcklig spagetti. mycket mulligt. men för att vi inte skulle hungra ihjäl under  föreläsningen va vi ju tvungna att klämma två knäckemackor med kaviar. kaviar är fan jävligt gott! YES. och det diskuterade vi även igår. när vi var små fick man lixom inte gilla kaviar o inte leverpastej heller. om man gjorde det va man jätteäcklig o hyfsat dum i huvudet. det  var helt obeskrivligt pinsamt att göra det. så jävla sjuk grej egentligen men vad som är ännu sjukare är att det än idag är jobbigt att handla kaviar.


kvinnan som spädde på ångesten o gjorde det hela ännu värre var linn. för att ännu en gån i denna blogg citera henne

"vi ar ju iaf en sak gemensamt, -INGEN av oss gillar ju kaviar!".

detta citat diskuterades också igår, det har lixom etsat sig fast i våra hjärnor. eftersom det var vi två som vågade stå upp o säga att

P-"näee men asså jag tycker kaviar e ganska gott"
B-"eh jag också"


(ehhh stå upp i denna bemärkesle:  vågade såga lite skamset o sen ljuga o säga att man inte åt det allt för ofta fast man typ hetsåt kavair på toaletten varje dag när man kom hem från skolan)

dagens frågeställning blir: VAD FÅR MAN INTE GILLA IDAG?

o linn säg för fan inte kokt ägg.

//b&p

Kommentarer
Postat av: Martin

Man får inte gilla McCain.



Fast det är lätt

2008-10-16 @ 13:42:11
Postat av: matilda

men bella du har ju gillat kaviar så länge jag kan minnas. kommer ihåg stunderna vid frukostbordet på landet då min älskade storebror fick kväljningar av att sitta brevid dig och kaviaragda varje gång ni släppte lös era lustar på kaviarn. haha försök inte!

2008-10-16 @ 21:15:39
Postat av: LINN!!!!!!!!!

när har jag sagt det där? det osar efterkonstruktion...

2008-10-17 @ 12:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback