öööööh. asså... ööööh det jag skulle säga vaa...eeeehhh. hej.

kom precis på att jag är ett socialt missfoster. mina sociala skills är fanimej noll. nöll. null. nada.
ärligt talat. simpla saker som typ: är det psyko eller inte att skicka ett sms? borde jag säga hej nu eller ska jag typ bara nicka igenkännande? ska jag hålla käften eller ska jag klämma ur mig min livshistoria? kan jag helt enkelt inte avgöra och ibland är allt bara helt blankt. det enda jag kan tänka är: vad ska jag säga nu? vad ska jag säga nu? vad ska jag säga nu? och hjärnan är bara helt jävla kaputt väck tom.

asså jag fattar inte. varför kan jag inte bara typ prata på och inte tänka så jävla mycket. vad är fucking problemet.
lö probläääm?!
ska fan börja vara konstant full. då kan jag i alla fall öppna käften och människor runtomkring mig verkar mer intressanta. kanske är det där problemet ligger. människor är så totalt jävla ointressanta att jag typ dör. jag orkar inte fråga folk om deras matlådor eller vad de anser om senaste avsnittet av idol. men det är tydligen sånt man ska kunna göra. vara intresserad av ointressant skit.

och när jag väl typ inte är ett socialt missfoster. och gör något som jag vanligtvis inte gör. typ har trevligt med en människa jag precis träffat. och typ slappnar av (aaaaah, vilket jävla uttryck "slappnar av" ööööööööh "jag vill vara med nån jag kan slappna av med" urk. men ni fattar va ja menar) ja då slutar hela skiten ändå med att jag står som ett totalt jävla mårron och typ dör av hur jävla blåst jag tydligen är.

socialt missfoster var det. hej.

/p

Kommentarer
Postat av: sirp

jag brukar typ tänka "det är bättre att säga nåt än ingenting". ibland slutar det ju också med att jag verkar dum i huvet också... men det hör kanske inte hit? men vadå egentligen handlar det väl mest om vilka sammanhang man i också? vissa framkallar ju inte det bästa i en och vice versa! OH insikt på bakisdag herrå!!

Postat av: Martin

Ska jag spöa honom?

2008-10-27 @ 13:31:24
Postat av: Martin

Lund var skitkul btw men jag har nog inte så många fler vänner... Men de jag har kan ju du ta över. De som pluggar teknik är oxå socialt handikappade.

2008-10-27 @ 13:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback